11.12.2012

Part 3 - My Enemy Is My Love


Song Naeun Pov

" Nana , mana bilik gurunya ? jauhnyaa !! " Tanya Naeun

" Dah nak sampai lah sayang , nie hah " kata Nana sambil menunjukkan bilik guru kepada naeun.

" owhh , dah sampai ea ? okey-okey , kau tunggu jap aku nak masuk " balas Naeun 

" okey " 

A Few Minute later  

" Nana , jom aku dah selesai " kata Naeun 

" Bagus lahh , kau duduk kelas mana ? " tanya Nana 

" Kelas 4 Bana 1 " jawab Naeun 

" weii , kelas sekali dengan aku lahh " jerit Nana

" Woii , kalau ya pun jangan la jerit kat telinga aku " Jerit Naeun pula 

" Sorry , sorry , sorry " Jawab Nana dengan sayu

######

Pada masa yang sama L.joe , Myungsoo and Niel berjalan pergi ke kelas mereka dalam sedar mereka terserempak Nana dan Naeun. Myungsoo hanya pandang Naeun biasa-biasa saja kerana dia tahu yang Naeun sudah lama tidak berjumpa dengannya dan mungkin Naeun sudah tidak mengenali dirinya kerana dirinya sudah berubah,tetapi perangai tetap tidak berubah

" Hye Girls , buat apa dekat sini ? " Tanya Myungsoo

" Makk aii , ulat bulu sudah naik daun ! " Perli Nana

" alah , biar lah ulat bulu tu nak naik daun , kan dia mati kelaparan tak makan daun tu sebab kau halang dia " bidas Myungsoo

" hishh , dia nie.. nasib peminat kau ada kat sekeliling nie je , kalau tak !! " jerit kecil Nana

" kalau tak apa ? "  tanya L.joe

" tak ada apa apa " jawab Nana dengan nada rendah

" Nana , sape tu ? " Bisik Naeun

" Dorang nie lah yang dekat kafe tadi . Yang sebelah kiri tu Ahn Daniel , yang sebelah kanan tu pulak L.joe then the last one yang tengah-tengah tu Kim Myungsoo " balas Nana pula

" bo ? Kim Myungsoo ?? " Jerit Naeun

Orang yang berada disekeliling mereka turut terkejut dengan jeritan Naeun itu , Termasuk Myungsoo , L.joe , Niel dan Nana.

" Ha`a , aku Kim Myungsoo " perkataan Kim Myungsoo disengaja ditekankan

" Hah , tak sangka yang kita jumpa lagi , ntah-ntah dah berapa gadis kau 'makan' hah ? " Nada Naeun sedikit menyindir

" oh kau , hurmm, tak silap aku lepas kau ada dalam 5 orang kot " kata Myungsoo sambil senyum sini

"haha ! harap je muka handsome tapi perangai mengalahkan monyet belakang rumah atok aku kat Gangnam je " balas Naeun pula


"Myungsoo , siapakah itu ?" tanya L.joe 


"Ha`a la Myungsoo , kau kenal ke dengan perempuan nie ?" tanya Niel pula


" Kalau korang nak tahu , Perempuan nie lah 'mangsa' pertama aku masa sekolah lama aku dulu " Jawab Myungsoo sambil senyum sinis kepada Naeun.


" ahh ,  glad to meet you Cik Naeun " sapa L.joe dan Niel

" korang kawan Myungsoo ke ? " tanya Naeun


" ha`a " jawab Niel dengan ringkas


" kalau kawan Myungsoo ,  sorry aku tak berminat nak berkenalan. " terang Naeun


" oh okey , lagipun kitaorang tak kisah sangat " balas L.joe


" bagus lah kalau macam itu " kata Naeun pula


" by the way , Sekarang aku senior dan kau junior , tunggu je lahh kau.. tunggu , just wait and see!! " ugut Myungsoo


" apa - apa je lah , aku tak kisah tapi satu hal je aku nak cakap , apa yang kau buat dekat aku dulu memang aku pegang sampai habis hidup aku " Jerit Naeun


  Myungsoo hanya tergamam mendengar kata-kata yang terkeluar dari mulut Naeun.Tetapi dia hanya buat endah tak endah.




Bersambung . . . ! ! ! 





No comments: