12.09.2012

Part 4 - My Enemy Is My Love


Kim Myungsoo Pov

" huh , jangan harap aku akan lepaskan kau kali ini SONG NAEUN !!! " jerit Myungsoo .


     Jeritan Myungsoo itu membuatkan Mrs.Jung terkejut.Pelajar-pelajar yang lain turut pandang Myungsoo dengan penuh kepelikkan . 


" Myungsoo , kamu berangan ke dalam kelas saya nie ? " tanya Mrs.Jung


" ah , ani " Myungsoo menafikannya..


" baiklah , kali ini saya lepaskan kamu , kalau kamu ditangkap sekali lagi nahas kamu " ugut Mrs.Jung

" nae ! Mrs.Jung " jawab Myungsoo sambil tunduk 90 darjah


    Setelah selesai 'masalah' Myungsoo itu , Mrs.Jung sambung mengajar mata pelajaran Sejarah.


#######

Song Naeun Pov

" Nana , nanti dalam kelas kau boleh cerita dekat aku pasal 3 orang lelaki tadi tak ? " soal Naeun.

" boleh , no problem.. " jawab Nana dengan ringkasnya


" gomapta " 


" nah , dah sampai pun kelas kita , jom masuk " ajak Nana.


    Naeun hanya mengangguk kata-kata Nana. Naeun bergitu terkejut melihat budak-budak dalam kelas baharunya.Ada yang duduk atas meja , ada yang terlompat-lompat dan ada yang selesai homework yang belum siap.Naeun ternampak Nana pergi ke satu kumpulan yang mana terdiri daripada dua orang lelaki dan dua perempuan. 


" Naeun , datang sini " jerit Nana sambil melambaikan tangannya.


" ah , Nae " balas Naeun.


Setelah melangkah jalan ke tempat yang dituju , Nana terus kenalkan aku dan beberapa orang kawannya.

" Naeun , nie kawan-kawan aku dan juga kawan-kawan baru kau , kenalkan diri kau " jelas Nana


" okey , Annyeonghaseyo , chonen Naeun imnida " Naeun memperkenalkan dirinya.


" Annyeong , Hongbin imnida " kata Hongbin sambil tersenyum


" ahh , korang kenalkan diri sendiri sorang-sorang , sampai cikgu masuk pun tak habis.. meyh aku tolong " kata Nana sambil berdiri


" Sengal je kau nie Nana " kata budak lelaki tepi Nana.


" jeles cakap lah , haha.. by the way , Naeun yang sebelah kiri aku nie Ilhoon , sebelah Ilhoon tu adik kembar aku Nini dan tepi Nini tu Haneul. " 


" Annyeong , gembira jumpa kamu Naeun " ucap Ilhoon , Nini , Haneul , Hongbin dan Nana.


" aku pun " balas Naeun sambil senyum.


" weiii , Mr.Kim dah sampai !! " jerit salah seorang pelajar kelas 4 Bana 1

    Setelah Mendengar laungan dari tarzan moden itu , pelajar-pelajar yang lain telah berlari untuk ke tempat yang masing-masing, Tetapi Naeun masih bingung nak duduk dekat mana. Hongbin duduk dengan Haneul , Nana dengan Nini tapi Ilhoon duduk sorang-sorang , patut ke aku duduk tepi dia ? .


" Naeun , come sit beside me " panggil Ilhoon.


Ketika Naeun tengah bermonolog dia terdengar Ilhoon memanggilnya.


" eh , tak apa ke ? " tanya Naeun 


" tak apa , duduk lah " balas Ilhoon sambil tersenyum.


    Alahaii , comeinya dia bila senyum.. Eh!! aku nie dah kenapa , Naeun bermonolog sendiri sambil menampar kecil pipinya.


" ahh , kamsahamnida " ucap Naeun sambil menunduk kepalanya..


    Ilhoon tidak berkata apa-apa , dia hanya membalas dengan sebaris senyuman..



######

Rumah Naeun 

" Oppa , Naeun tahu tak yang Myungsoo pun sekolah dekat situ " soal Yong Joo

" tak " jawab Woohyun

" agak-agak oppa la kan , Naeun nak marah kita tak ? " soal Yong Joo lagi

" Harap-harap tak lah , sebab Oppa buat nie pun just untuk dia " balas Woohyun

" hurmm , apa-apa pun yang oppa buat , Yong Joo sokong " kata Yong Joo 


Bersambung ! ! ! 

No comments: